Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mostový jeřáb 125t
Peprník, Pavel ; Zimola, Lubomír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá posouzením návrhu ocelové konstrukce mostového jeřábu pomocí metody konečných prvků. Jedná se o mostový jeřáb s nosností 125t/32t, který bude umístněn v hale firmy Slovácké strojírny, a.s. v Uherském Brodě. Tento jeřáb má rozpětí 25,8 metrů, rozvor 6,7 metrů a výšku hlavního zdvihu 17 metrů. Práce obsahuje pevnostní analýzu a posouzení nosné konstrukce jeřábu při zatížení na únavu dle ČSN 27 0103.
K problematice efektivního a spolehlivého navrhování nosné konstrukce jeřábových drah
Kočařová, Jindřiška ; Juhás,, Pavol (oponent) ; Rozlívka,, Lubomír (oponent) ; Brodniansky,, Ján (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Předmětem disertační práce jsou dnes v praxi nejčastěji navrhované nosníky jeřábových drah (JD) z válcovaných tyčí tvaru HEA a stále častěji staticky řešené jako spojité nosníky o 2 a více polích. Jde o studii skutečného namáhání v průřezu nosníků JD zaměřenou na lokální namáhání ve stojině průřezu v důsledku excentrického působení kolového zatížení a na problematiku napjatosti nad střední podporou spojitých nosníků JD. Úvodní část je věnovaná shrnutí problematiky konstrukcí JD a současného stavu řešení napjatosti v průřezu nosníků JD. V další části práce jsou provedeny parametrické studie návrhu nosníků JD v závislosti na statickém řešení nosníků, rozpětí jeřábu, rozvoru jeřábu a použité konstrukční oceli. Následující část se věnuje studii napjatosti v místě střední podpory spojitého nosníku na konkrétním realizovaném případu JD. Poslední část je věnovaná experimentálnímu ověření působení na stojině průřezu spojitého nosníku JD v místě střední podpory. Závěrečná část shrnuje výsledky a popisuje závěry provedené studie.
K problematice efektivního a spolehlivého navrhování nosné konstrukce jeřábových drah
Kočařová, Jindřiška ; Juhás,, Pavol (oponent) ; Rozlívka,, Lubomír (oponent) ; Brodniansky,, Ján (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Předmětem disertační práce jsou dnes v praxi nejčastěji navrhované nosníky jeřábových drah (JD) z válcovaných tyčí tvaru HEA a stále častěji staticky řešené jako spojité nosníky o 2 a více polích. Jde o studii skutečného namáhání v průřezu nosníků JD zaměřenou na lokální namáhání ve stojině průřezu v důsledku excentrického působení kolového zatížení a na problematiku napjatosti nad střední podporou spojitých nosníků JD. Úvodní část je věnovaná shrnutí problematiky konstrukcí JD a současného stavu řešení napjatosti v průřezu nosníků JD. V další části práce jsou provedeny parametrické studie návrhu nosníků JD v závislosti na statickém řešení nosníků, rozpětí jeřábu, rozvoru jeřábu a použité konstrukční oceli. Následující část se věnuje studii napjatosti v místě střední podpory spojitého nosníku na konkrétním realizovaném případu JD. Poslední část je věnovaná experimentálnímu ověření působení na stojině průřezu spojitého nosníku JD v místě střední podpory. Závěrečná část shrnuje výsledky a popisuje závěry provedené studie.
Mostový jeřáb 125t
Peprník, Pavel ; Zimola, Lubomír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá posouzením návrhu ocelové konstrukce mostového jeřábu pomocí metody konečných prvků. Jedná se o mostový jeřáb s nosností 125t/32t, který bude umístněn v hale firmy Slovácké strojírny, a.s. v Uherském Brodě. Tento jeřáb má rozpětí 25,8 metrů, rozvor 6,7 metrů a výšku hlavního zdvihu 17 metrů. Práce obsahuje pevnostní analýzu a posouzení nosné konstrukce jeřábu při zatížení na únavu dle ČSN 27 0103.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.